søndag 18. januar 2009

Perler

Nå startet jeg jo ikke med strikking, men det kommer;) Jeg har hatt en periode der jeg la strikketøyet til side og satt heller å laget smykker og armbånd med perler;)
















Det man trenger er: tråd av det slaget man ønsker, perler, lås av forskjellige slag (etter hva man ønsker), stoppere som man bruker til å feste låsen med og til slutt en tang for å klype sammen stopperene! Dette er pottel, men veldig gøy!;) så gjelder det hvor kreativ man kan bli med sammensetning av perler og hvilken for man lager på enten smykket eller armbåndet. Til nå har jeg valgt den enkleste metoden! som du ser på bildene!


Jeg har kjøpt utstyret mitt på perlehuset i stavanger og kreaktiv på kvadrat!


Har du ideer på nye måter å lage smykker på eller forslag til hvor jeg kan finne inspirasjon er det bare å skrike ut!;)

Husk: Dette er et av mine første blogginnlegg så jeg prøver meg fortsatt frem for å finne ut hva som ser bra ut! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar